czwartek, 21 lutego 2013

Haft krzyżykowy podejście pierwsze :D

Rok temu usiadłam i stwierdziłam, że w sumie poza szkołą nie mam żadnego hobby. Już następnego dnia poklikałam, poszukałam i... zrobiłam projekt haftu krzyżykowego, allegro i 3 dni później miałam już materiały do wyszycia mojego pierwszego "dzieła". Problem był w tym, że... nie umiałam wyszywać ;) Ale co to dla mnie. Długo to trwało, po drodze miałam zastoje po kilka tygodni, czasem miesiąc, ale.... jestem uparta i.... jest :D
Gdybym wiedziała jak to będzie wyglądać, pewnie (a właściwie to na pewno) zmieniłam bym to i owo (np.: bardziej żywe kolory, wyczyszczone tło z jakiś głupotek, usunięcie pojedynczych krzyżyków w dziwnych kolorach typu: zielony na ustach czy fioletowy na twarzy), ale.... zrobiłam to :D  Oto efekt... czeka na ramkę... tylko z szybą czy bez?
Ja i mój mąż

40x29cm
31 kolorów nici (Ariadna)
220x159=>34 980krzyżyków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz